Pozycjonowanie stron - lubelskie 

Szukasz pozycjonera?

Wykonamy skuteczne pozycjonowanie stron firmowych i prywatnych. Realnie zwiększamy zasięg całej strony, a nie tylko jej pozycję na sztywno wybrane frazy. Atrakcyjne ceny!


tel. 519 632 578                 Przejdź do wyceny

Pozycjoner-stron.pl

Zastanówmy się, czy warto pozycjonować firmową stronę internetową? Na początku wyjaśnijmy jednak pokrótce, czym właściwie jest pozycjonowanie… Otóż w dużym uproszczeniu można przyjąć, że pozycjonowanie stron internetowych, to wszystkie działania podjęte w celu podniesienia wyświetlanej pozycji danej strony w wyszukiwarce internetowej. Continue reading

W celu wykonania optymalizacji najpierw powinien zostać przeprowadzony audyt stron internetowych, w następstwie którego dostaniesz od nas raport opisujący błędy (ale również i pozytywy) na Twojej stronie. Po zastosowaniu się do jego zaleceń – witryna na pewno podskoczy w wynikach wyszukiwania! Doświadczenie pokazuje, że w przypadku mniej znaczących fraz – często są to pierwsze strony wyników! Continue reading

Pozycjonowanie, jest to dążenie do zdobycia możliwie wysokich miejsc w wyszukiwarce i utrzymanie zdobytej już pozycji. Przeprowadzone badania dowodzą, że 80% Twoich klientów odwiedzi stronę Twojej firmy wchodząc na nią właśnie poprzez wyszukiwarkę internetową.

Pomyśl, ilu takich klientów tracisz z powodu, zaindeksowania Twojej firmy dopiero na stronach 2,5,10 itd. Zastanów się, jak często kiedy szukasz informacji w wyszukiwarce zdarza Ci się odwiedzić dalsze strony wyników. Pomyśl co zyska Twoja firma, jeśli stale będzie widoczna w górnej połówce pierwszej strony wyników wyszukiwania?  Continue reading

Optymalizacja stron internetowych, to w dużym uproszczeniu wszelkie działania wykonywane po stronie Twojej firmowej witryny, które mogą wpłynąć na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, a jednocześnie przyczynić się do wzrostu wygody użytkowania jej przez odwiedzających. Działania te, koniecznie należy wykonać przed rozpoczęciem właściwego pozycjonowania strony. Pozwolą one ograniczyć jego koszt, a jednocześnie wpłyną na jego efektywność. Czy optymalizacja stron internetowych wykonana samodzielnie, to dobry pomysł? Continue reading

Ile kosztuje reklama Adwords w Google? Koszt reklamy Adwords w wyszukiwarce uzależniony jest od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest wskaźnik konkurencyjności frazy. To głównie on definiuje ceny reklam Adwords – im więcej chętnych do zareklamowania się, tym jednostka reklamowa droższa. Proste i logiczne, a przede wszystkim kształtowane przez sam rynek.

ile kosztuje reklama adwordsDrugi czynnik, który istotnie wpływa na cenę za kliknięcie w reklamę, to współczynnik jakości. Parametr ten ocenia naszą reklamę pod kątem jej przydatności i atrakcyjności dla użytkownika w skali 1/10. Czym wyższy wskaźnik jakości, tym mniej zapłacimy za kliknięcie w Adwordsa. Tym samym może dojść do sytuacji w której za pierwszą pozycję reklamy będziemy płacić niższą stawkę niż konkurencja wyświetlająca się na drugiej pozycji, z niższą oceną reklamy.

Projektowanie stron Łęczna Lublin Chełm

To dwa główne parametry, które definiują ogólny kosztorys, a ile kosztuje reklama Adwords w największym stopniu zależy od samej branży. W domyśle najwięcej za kliki przyjdzie nam zapłacić w branży finansów i ubezpieczeń. Najmniej kosztów poniesiemy reklamując małe lokalne biznesy na własnym podwórku. Od tej reguły są oczywiście wyjątki i nawet w małym mieście konkurencja może być przeogromna. Za tym oczywiście pójdą w górę stawki za kliknięcie w reklamę.

Jak sprawdzić ile kosztuje reklama Adwords w Google?

Jeżeli chcesz samodzielnie sprawdzić ile kosztuje reklama Adwords w wyszukiwarce Google – wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i skorzystasz z pomocy planera słów kluczowych. Razem ze stawką dowiesz się jak wiele osób wyszukuje Twojej oferty za pośrednictwem sieci. Należy pamiętać, że podane wartości są szacunkowe i praktycznie zawsze musimy korygować stawkę z plenera. Oczywiście – jeśli zadbamy o wysoką jakość naszych tekstów reklamowych – możemy korygować ją do dołu, a więc bardziej korzystną dla naszego portfela stronę.

Jeśli dbasz o pozycjonowanie strony www swojego biznesu – reklama w wyszukiwarce będzie dla Ciebie świetnym uzupełnieniem. Możesz zyskać nowych klientów, a także dobrać frazy które w największym stopniu konwertują.